تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748784
شناسه : 3748784
تاریخ :
خوزستان به پایتخت موکب ها تبدیل شده است اقتصاد ایران: اهواز - فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه گفت: استان خوزستان به پایتخت موکب‌ها تبدیل شده است و مردم، مسئولان و اقشار مختلف با تمام توان خود در تلاش هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز چهارشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، استان خوزستان به پایتخت موکب‌ها تبدیل شده است و مردم، مسئولان و اقشار مختلف با تمام توان خود در تلاش هستند تا سفر ایمن، سالم و خدمات خوبی برای زائرین امام حسین (ع) فراهم کنند.

وی با بیان اینکه نقش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت و مدیریت ترافیک در محورهای منتهی به پایانه‌های شلمچه و چذابه بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: این نیروها شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا رویداد بزرگ ملی اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه با قدردانی از تمامی پرسنل خدوم و فداکار نیروی انتظامی که در این مسیر تلاش می‌کنند، بیان داشت: امید است خداوند به همه ما توفیق خدمت‌گزاری و سعادت در دنیا و آخرت عطا کند و ان‌شاءالله این تلاش‌ها به برگزاری هرچه بهتر این رویداد عظیم منجر شود.