تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748750
شناسه : 3748750
تاریخ :
عامل تیراندازی به یک جوان در گلوگاه دستگیر شد اقتصاد ایران: گلوگاه - فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری عامل تیراندازی به یک جوان و قدرت نمایی با سلاح گرم در شهرستان توسط ماموران پلیس اطلاعات خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود کلوانی افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح، قدرت نمایی و هنجار شکنی بین ۲ اوباش شهرستان گلوگاه، مأموران پلیس اطلاعات بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با اخذ دستور مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و وی را با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و منسجم، کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کلوانی علت و انگیزه عامل تیراندازی را اختلاف و خصومت شخصی عنوان کرد و افزود: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چند سابقه درگیری و شرارت بوده که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلوگاه در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم است و افرادی که با اعمال مجرمانه و سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.