تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748744
شناسه : 3748744
تاریخ :
۱۵۰ دوربین مداربسته در پایانه های مرزی خوزستان نصب شد اقتصاد ایران: اهواز - مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) گفت: در راستای تامین امنیت مردم در مواکب و پارکینگ های پایانه های مرزی، ۱۵۰ چشم دوربین امنیتی در این محیط ها نصب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در پایانه‌های مرزی و پارکینگ‌های این پایانه‌ها اظهار کرد: با توجه به مسئولیت بسیج سازندگی خوزستان در مدیریت پارکینگ‌های مرزی شلمچه و چذابه با ظرفیت بیش از ۱۲۰ هزار خودرو و گسترش این پارکینگ‌ها، لزوم پایش ۲۴ ساعته به منظور تأمین امنیت خودروها و مردم در مواکب، نصب ۱۵۰ چشم دوربین امنیتی در پارکینگ‌ها و جاده مواکب صورت گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) گفت: با آسفالت ۹۰ هزار مترمربع پارکینگ در چذابه و ۲۵ هزار مترمربع در شلمچه، پارکینگ‌ها به ۳۰ هکتار گسترش پیدا کردند.‌

وی بیان کرد: همچنین پروژه‌های زیرسازی و آسفالت، ا جرای جوی، جدول و آیلند وسط ۲۵ هزار متر مربع در شلمچه و کفپوش گذاری آیلند وسط جاده مواکب در چذابه به طول ۱۶۰۰ متر انجام شده است.

سرهنگ موسوی به پایان احداث سایبان‌های جاده مواکب با سازه فولادی، مه پاش و سیستم سرمایشی اشاره کرد و گفت: خریداری و نصب ۴۵ کولر صنعتی در همین راستا صورت گرفت.

وی ضمن تاکید به برپایی موکب شهدای سازندگی در ۲ مرز شلمچه و چذابه افزود: برای کمک به موکب‌های جهادی اربعین تهیه مصالح ساختمانی در راستای حمایت از ۲۱۰ موکب اربعین در شلمچه و چذابه انجام شد.