تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3748728
شناسه : 3748728
تاریخ :
نظر مثبت کمیسیون صنایع به وزیران پیشنهادی صمت و ارتباطات اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نظر مثبت کمیسیون صنایع به وزرای پیشنهادی صمت و ارتباطات خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا سعیدی مبارکه در گفتگویی با اشاره به رأی گیری آغاز جلسه عصر امروز (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت که از وزرای مربوط به این کمیسیون تخصصی مجلس هستند، گفت: پس از برگزاری دو نشست تخصصی با وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان کمیسیون صنایع با اکثریت نسبی آرا با این وزیر پیشنهادی موافقت کردند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از برگزاری دو نشست تخصصی با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اکثریت آرا با این وزیر پیشنهادی موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین برنامه‌های وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت مورد تأیید اعضای این کمیسیون قرار گرفت.