تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3748727
شناسه : 3748727
تاریخ :
تائید برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت در کمیسیون اقتصادی اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون اقتصادی از تائید برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه مقصودی در تشریح نشست عصر امروز (چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حضور وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات در کمیسیون متبوعش اشاره کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرای پیشنهادی به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و بر اساس ارزیابی صورت گرفته برنامه این وزرای پیشنهادی منطبق بر برنامه هفتم بود.

وی اضافه کرد: کمیسیون اقتصادی از نظر ابعاد اقتصادی به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی می‌پردازد و اعضای کمیسیون نیز به بیان دغدغه‌های پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به بررسی برنامه تمامی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم در کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی، برنامه‌های همتی به رأی گذاشته شد که در نهایت اعضای کمیسیون برنامه وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را تأیید کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از بررسی برگزاری نشست‌های تخصصی با اتابک اعضای کمیسیون برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت را نیز تأیید کردند.