تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748706
شناسه : 3748706
تاریخ :
انتظار دیگری از نقل و انتقالات داشتم/پرسپولیس تقویت شده است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:آنچه با من درباره نقل و انتقالات صحبت شده بود با مصوبه‌ای که صورت گرفت فرق داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی اول لیگ است. می‌دانیم پرسپولیس قهرمان دو دوره متوالی و چندین دوره اخیر این رقابت‌ها بوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص تقابل با پرسپولیس افزود: تیم بسیار محترمی است که بار فنی و کیفی خیلی خوبی برخوردار است. تقویت خوبی هم برای حضور در لیگ نخبگان شده است.

او درباره شرایط ذوب آهن برای فصل پیش رو یادآور شد: ما هم خودمان را برای بازی فردا مهیا کرده ایم اما بدون اغراق باید بگویم دوره پیش فصل برای تمام تیم‌ها کوتاه بود که به همین خاطر فکر می‌کنم زمان می‌برد تا تیم‌ها جا بیفتند. ذوب اهن ۲۵ روز دوره پیش فصل داشت. ضمن اینکه مشکل اداری برای استفاده از چند بازیکن داریم که فردا درباره آن صحبت می‌کنیم. امیدوارم با وجود تمام شرایطی که همواره بازی‌های هفته اول دارند دیدار خوبی در اراک داشته باشیم.

نقل و انتقالات ذوب اهن: یک ویدئویی از شرایط باشگاه ذوب آهن اصفهان پخش شد که نشان دهنده مشکلات در باشگاه بود. ما مشکلات خودمان را هم داشتیم البته نمی‌توانم کتمان کنم انتظار شخص خودم این بود برای تیمی که توانسته بود در جمع پنج تیم اول باشد شرایط بهتری در نقل و انتقالات بود. چهار بازیکن خوب را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. ضمن اینکه دو بازیکن تأثیرگذار رفتند و دو نفر هم سرباز شدند. باشگاه تلاش خودش را کرده است. شرایط کارخانه ذوب اهن را هم می بینم. به هر حال آنچه با من صحبت شده بود با مصوبه‌ای که صورت گرفت فرق داشت. به هر حال امیدوارم تا پایان نقل و انتقالات بتوانیم تیم خود را از لحاظ بازیکن تکمیل کنیم.