تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3748678
شناسه : 3748678
تاریخ :
اردوغان: اجازه آتش‌کشیدن منطقه را به اسرائیل نخواهیم داد اقتصاد ایران: رئیس جمهور ترکیه در ادامه حملات لفظی خود علیه رژیم اسرائیل مدعی شد که اجازه نخواهد داد این رژیم منطقه را به آتش بکشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه در ادامه اظهارات خود علیه تل‌آویو تاکید کرد که آنکارا با تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای به آتش کشیدن کل منطقه مقابله خواهد کرد و موضع سازنده و فعال و متوازن خود در سیاست خارجی را ادامه خواهد داد.

رجب طیب اردوغان در بیست و سومین مراسم سالانه تاسیس حزب عدالت و توسعه در آنکارا خاطر نشان کرد: «موضع سازنده، فعال و متوازن خود در سیاست خارجی مان را ادامه خواهیم داد و با تلاش های اسرائیل برای به آتش کشیدن منطقه مقابله خواهیم کرد.»

رئیس جمهور ترکیه و برخی از مقامات این کشور طی هفته‌ای اخیر اظهاراتی علیه رژیم اسرائیل داشته اند که منجر به تنش و پاسخ متقابل مقامات رژیم اسرائیل شده است.

اردوغان با انتقاد از کشتار غیر نظامیان در غزه اخیرا این گونه از تل‌آویو انتقاد کرده است: اسرائیل مانند یک گروه تروریستی عمل می‌کند. نسل‌کشی، بربریت و وحشیگری (اسرائیل) باید در اسرع وقت با اتحاد بشریت متوقف شود.

انتهای پیام/