تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3748671
شناسه : 3748671
تاریخ :
هشدار تند آلمان درباره اقدامات تحریک آمیز «بن گویر» اقتصاد ایران: آلمان امروز درباره اقدامات تحریک آمیز «بن گویر» اعلام کرد: این اقدام نشان دهنده یک حرکت تحریک آمیز در شرایط پرتنش کنونی است. انتظار داریم که اسرائیل از چنین تحریکات عمدی جلوگیری کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه آلمان امروز چهارشنبه یورش ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

کاترین دشاور، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در این ارتباط اعلام کرد: این اقدام نشان دهنده یک حرکت تحریک آمیز در شرایط پرتنش کنونی است. ما انتظار داریم که (رژیم) اسرائیل از چنین تحریکات عمدی جلوگیری کند.

بیانیه صادره از سوی برلین در این باره اضافه می کند: به ویژه در شرایط کنونی، این گونه آتش افروزی ها بسیار خطرناک است و امنیت بیت المقدس، کرانه باختری و (رژیم) اسرائیل را بیشتر به خطر می اندازد.

یورش ۲ هزار صهیونیست به سرکردگی ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی با محکومیت جهانی مواجه شده است.

وزارت خارجه قطر هم در این راستا بیان کرد: ما به شدت یورش دو وزیر و اعضای کنست و صدها شهرک نشین به مسجدالاقصی را محکوم می کنیم.

حتی آمریکا به عنوان متحد نزدیک تل آویو در شرایط فعلی خاورمیانه چنین اقدامی را قابل پذیرش نمی‌ داند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: کاخ سفید به طور قاطع مخالف اقدام بن گویر در یورش به مسجد الاقصی است.