تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748652
شناسه : 3748652
تاریخ :
۱۲۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در گلستان تعیین شد اقتصاد ایران: گرگان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بجز ناوگان مینی بوس و سواری ۱۲۰ دستگاه ناوگان عمومی اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین درنظر گرفته شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عامریون با اشاره به تدارک ۱۲۰ ناوگان اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین اظهار کرد: در صورت نیاز برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی از ظرفیت سواری‌های بین شهری و مینی بوس‌ها و همچنین سایر دستگاه‌ها نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: در گلستان قرارگاه مرکزی جابه‌جایی زائران اربعین در پایانه مسافربری گرگان ایجاد شده است و تلاش می‌کنیم تمهیدات لازم را برای خدمات دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی فراهم کنیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در پایانه‌های مسافری استان نیز میز خدمت و دفتر کارشناسان اداره کل برای خدمات دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی ایجاد شده است.

عامریون با اشاره به زائرانی که با خودروی شخصی خود به مرزها عزیمت کرده‌اند، گفت: این دسته از زائران هنگام برگشت از سفر اربعین از هرگونه عجله و شتاب که موجب ایجاد مخاطرات جبران ناپذیری می‌شود پرهیز کرده و پس از ورود به کشور، ساعاتی در مرزها استراحت و حتماً جوانب ایمنی در تردد را رعایت کنند تا در جاده‌ها با حادثه‌ای مواجه نشوند.