تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748637
شناسه : 3748637
تاریخ :
زیرساخت های اربعین طی سه سال گذشته در ایلام رونق گرفت اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: زیرساخت های اربعین طی سه سال گذشته در ایلام رونق گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین، با قدردانی از اهتمام و تلاش همه‌جانبه اصحاب رسانه در بزنگاه‌های مختلف به ویژه کنگره بزرگ اربعین، گفت: قلم خبرنگاران نافذ است که از مصادیق آن انعکاس مظلومیت مردم غزه در جهان و به تصویر کشیدن کنگره بزرگ اربعین است.

وی افزود: قدردان اصحاب فرهیخته رسانه هستیم، با وجود حضرت زینب (س) و روایت‌گری در دشت نینوا، رسالت امام حسین (ع) پس از سال‌ها همچنان ادامه دارد و امروز با وجود خبرنگاران و اصحاب رسانه مظلوم یت‌های مردم آزاده و مظلوم دنیا از جمله مردم بی دفاع غزه انعکاس و به جهان مخابره می‌شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر رسالت و معرفت خود را به منصه ظهور گذاشتند و بارها و بارها در برهه‌های مختلف برای منافع استان مطالبه‌گری کردند و در اربعین هم تولید محتوای فاخر دارند.

وی با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، گفت: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل گذاری کردیم. طی سه سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در ایلام نظام‌مند شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام یادآور شد: اعتبارات اربعین به‌صورت دقیق برای پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود و به‌عنوان مثال، برخی اعتبارات به پروژه‌های شهرداری در حوزه اربعین مستقیم به خود شهرداری‌ها واریز می‌شود و ذیحسابی، دیوان محاسبات و دستگاه‌های نظارتی به‌صورت مستقیم بر این اعتبارات نظارت خواهند کرد.

وی در خصوص حمایت‌های ویژه از رسانه‌ها که مستحق حمایت و توجه هستند، گفت: باید مجلس فکری کند و خط اعتباری تعریف و مشخص شود و هر شرکت در هر جایی که کار می‌کند بخشی از اعتبارات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را به خبرنگاران اختصاص دهد.