تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748624
شناسه : 3748624
تاریخ :
نظارت های بهداشتی دامپزشکی استان تهران در ایام تعطیل متوقف نمیشود اقتصاد ایران: تهران- مدیر کل دامپزشکی استان تهران از تدوین دستورالعمل بهداشتی دامپزشکی در مواقع کاهش ساعات کاری ادارات خبر داد و گفت: نظارت ها در استان تهران متوقف نمی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود محمدیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در تمامی شرایط آب و هوایی و تعطیلات رسمی و بعد از ساعات اداری با جدیت اعمال می‌شود اظهار کرد: حفظ سلامت غذایی سفره مردم تعطیل بردار نیست و دامپزشکی استان تهران در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد نبود.

وی افزود: دامپزشکی استان تهران ضمن بررسی شرایط محیطی از اول تیر ماه سال جاری نسبت به تدوین دستورالعمل نظارت‌های بهداشتی ویژه خارج وقت اداری و روزهای تعطیل اقدامات لازم را انجام داده و این دستورالعمل جهت اجرا به تمامی ادارات ستادی و شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شده است.


مدیرکل دامپزشکی استان تهران در ادامه عنوان کرد: تمامی ادارات ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان در ساعات غیراداری و ایام تعطیل جهت خدمت رسانی بهداشتی در آماده باش کامل قرار داشته و دارند و گزارشات به صورت روزانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

محمدیان در پایان از تلاش‌های همکاران بویژه در روزهای گرم در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان دامپزشکی کشور و حفظ سلامت غذایی مردم تشکر و قدردانی کرد.