تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748616
شناسه : 3748616
تاریخ :
پیگیر مطالبات به حق پرستاران و کادر درمان هستیم اقتصاد ایران: شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مطالبات به حق پرستاران و کارکنان نظام سلامت گفت: با تلاش بی وقفه مسوولان، پرداخت مطالبات پرستاران با قدرت پیگیری می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید وحید حسینی در نشست هم اندیشی با مدیران و مسؤولان بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: مطالبات پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان بحق است و تلاش بی وقفه مسؤولان برای پرداخت مطالبات آنان با قدرت ادامه دارد.

سید وحید حسینی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مدیریت و برنامه‌ریزی های انجام شده برای خدمت رسانی به مردم و بیماران، ادامه داد: مدیران و مسؤولان بیمارستان‌ها و بخش‌های مختلف مراکز درمانی دانشگاه موجب عزت و اقتدار کشور و نظام سلامت هستند.

در این سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه گفت: پرداخت مطالبات و پیگیری امور رفاهی کارکنان مجموعه سلامت از اولویت مسؤولان است که از راه‌های مختلف، در حال پیگیری است.