تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3748610
شناسه : 3748610
تاریخ :
سامسونگ تأیید کرد که قابلیت Circle to Search به‌زودی به گوشی‌های میان‌رده گلکسی A اضافه می‌شود اقتصاد ایران: با تأیید سامسونگ، قابلیت Circle to Search به تعدادی از گوشی‌‌ها و تبلت‌های میان‌رده‌ی این شرکت اضافه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ تأیید کرد که قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search تا پایان ماه جاری میلادی (اواسط شهریور) به گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A55 و گلکسی A54 و گلکسی A35 و گلکسی A34 اضافه خواهد شد.

براساس بیانیه‌ی سامسونگ، Circle to Search برای تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE پلاس نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

یک سگ روی تخته‌ای روی آب و گوشی گلکسی A درحال نمایش قابلیت Circle to Search
دونات در دست یک شخص و نمایش قابلیت Circle to Search در گوشی گلکسی A سامسونگ

Circle to Search یکی از قابلیت‌های Google Lens به‌شمار می‌رود که سامسونگ اولین‌بار پرچم‌داران سری گلکسی S24 خود را به آن مجهز کرد. با لمس طولانی روی دکمه‌ی هوم می‌توان به این قابلیت دسترسی داشت و با کشیدن حلقه دور سوژه‌ی مدنظر، اطلاعات آن را از گوگل به‌دست آورد.

هنوز مشخص نیست که آیا قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری به گوشی‌های گلکسی A اضافه می‌شوند یا خیر. سامسونگ در این زمینه جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.

مقالات مرتبط
  • این گوشی‌های اندرویدی به قابلیت جادویی Circle to Search مجهزند
  • قابلیت جادویی Circle to Search به معلم ریاضی تبدیل می‌شود

Circle to Search بیشتر از آنکه قابلیتی مخصوص گوشی‌های سامسونگ باشد، قابلیتی است که گوگل آن را توسعه داده و اولین‌بار در گوشی‌های پیکسل معرفی شده است.