تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3748589
شناسه : 3748589
تاریخ :
انتقال ۸۸۰ خودروی رها شده در مرزهای اربعین به پارکینگ اقتصاد ایران: رئیس پلیس راهور فراجا از انتقال ۸۸۰ خودروی رها شده در مرزهای اربعین به پارکینک خبر داد و گفت: مشخصات این خودروها برای مالکان آنها پیامک می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به تردد زائرین اربعین حسینی گفت: از آغاز سفرهای اربعینی تاکنون حدود ۲۶۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه در مرزهای زمینی تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مرز مهران همانند سال‌های گذشته بیشترین تردد را داشته و تاکنون با ۵۲ درصد از کل ترددهای اربعین بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص جمع‌آوری خودروهای رها شده در مرزهای اربعینی گفت: با تلاش پلیس راهور و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، تاکنون ۸۸۰ خودرو شناسایی و به پارکینگ‌های عمومی منتقل شده است. مشخصات این خودروها برای مالکان آنها پیامک شده و آنها پس از بازگشت از زیارت می‌توانند با مراجعه به پارکینگ‌های اعلام شده نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سردار حسینی تاکید کرد: حفظ نظم و امنیت ترافیکی و ایجاد محیطی ایمن برای زائران اربعین از اولویت‌های اصلی پلیس راهور است. با جمع‌آوری خودروهای رهاشده، گامی مهم در جهت بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش رضایت‌مندی زائران برداشته‌ایم.

رئیس پلیس راهور فراجا توصیه کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که در پارکینگ‌های مرز مهران وجود دارد درخواست ما این است که زائرین عزیز خودروهای خود را در پارکینگ‌ها و اماکن مجاز پارک کنند تا هیچ‌گونه مشکل و گره ترافیکی نیز پیش نیاید.