تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748572
شناسه : 3748572
تاریخ :
ضرورت مدلسازی روابط عمومی های استان تهران برای زمان وقوع بحران ها اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران بر ضرورت مدلسازی روابط عمومی های این استان برای زمان وقوع بحران های احتمالی تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بخشداری‌های استان تهران که در بخشداری فیروکوه برگزار شد، اظهار کرد: نگاه روابط عمومی استانداری تهران به موضوع اطلاع رسانی فقط به حوزه خبر محدود نمی‌شود بلکه تلاش شده به ظرفیت‌های گردشگری نیز پرداخته شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ارزیابی‌های مختلف و متنوعی را نسبت به برنامه‌ها و عملکرد روابط عمومی بخشداری‌ها داشته ایم، گفت: بر اساس این نگاه، امروز در حاشیه نشست هم اندیشی از روابط عمومی بخشداری‌های پاکدشت، صفادشت، بخشداری مرکزی فیروزکوه، ارجمند، بخش مرکزی تهران و جوادآباد تقدیر به عمل آمد.

وی نگاه تحلیل گرانه و نقدهای منصفانه را از رسالت‌های مهم خبرنگاران و روابط عمومی‌ها دانست و عنوان کرد: اولویت مهم و همیشگی روابط عمومی استانداری تهران همواره بر ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و آموزش مداوم بوده است و به تبع همین موضوع امروز نیز دوره آموزش خبر نویسی برای روابط عمومی‌های بخشداری‌ها برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در ادامه بر ضرورت مدلسازی در حوزه مدیریت بحران تاکید و اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه که گاهاً در استان تهران رخ می‌دهد این نیاز احساس شد که روابط عمومی‌ها یک مدل مناسب برای زمان بحران داشته باشند.