تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3748550
شناسه : 3748550
تاریخ :
ضدآفتاب سینره؛ فاقد پارافین، وازلین و الکل! اقتصاد ایران: در این متن به سراغ معرفی ضدآفتاب سینره رفته‌ایم؛ برندی که در تولید ضدآفتاب خود از مواد ناسازگار با پوست استفاده نکرده و به مصرف‌کنندگان تجربه‌ای امن و لذت‌بخش از زیبایی و طراوت هدیه می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

متأسفانه در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی، از مواد ناسازگاری مثل پارافین، وازلین، الکل و غیره استفاده می‌شود!

در این متن به سراغ معرفی ضدآفتاب سینره رفته‌ایم؛ برندی که در تولید ضدآفتاب خود از مواد ناسازگار با پوست استفاده نکرده و به مصرف‌کنندگان تجربه‌ای امن و لذت‌بخش از زیبایی و طراوت هدیه می‌دهد.

چرا نباید از پارافین، وازلین و الکل در ضدآفتاب استفاده کرد؟

در ادامه دلیل ممنوعیت هر یک از 3 ماده الکل، پارافین و وازلین را توضیح خواهیم داد:

عوارض استفاده از پارافین در ضدآفتاب

پوست به اکسیژن نیاز دارد! اما پارافین مثل یک لایه عایق روی پوست قرار گرفته و باعث محبوس‌شدن رطوبت و موادمعدنی پوست می‌شود؛ در نتیجه استفاده از پارافین، التهاب پوستی را به همراه خواهد داشت.

ممکن است افراد در همان استفاده اول از پارافین، دچار حساسیت و آلرژی پوستی شوند؛ چون پارافین از نفت گرفته می‌شود و این ماده با بسیاری از پوست‎‌ها سازگاری ندارد!

عوارض استفاده از وازلین در ضدآفتاب

وازلین هم مثل پارافین، از نفت به دست می‎‌آید و ماده‌ای غلیظ و سنگین به شمار می‌رود. استفاده از وازلین در ضدآفتاب باعث انسداد منافذ پوستی و حبس شدن رطوبت و مواد معدنی پوست و بروز جوش و آکنه می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید، وازلین ماده بسیار چربی است که استفاده از آن در ضدآفتاب باعث عرق کردن پوست می‌شود؛ درحالی‌که ضدآفتاب‌های سینره فاقد چربی بوده و لایه‌‎ای بسیار سبک روی پوست ایجاد می‌کنند.

عوارض استفاده از الکل در ضدآفتاب

الکل باعث تحریک پوست شده و آن را خشک، قرمز و ملتهب می‌کند. همچنین وجود الکل در محصولات آرایشی و بهداشتی باعث بروز حساسیت پوستی و کشیدگی پوست می‌شود.

ضدآفتاب سینره؛ فاقد پارافین، وازلین و الکل!

با نفوذ الکل به سطح پوست، سد طبیعی پوست آسیب می‌بیند؛ در نتیجه دیگر مقاومتی در برابر عوامل خارجی نداشته و در مقابل آلاینده‌ها و میکروب‌ها بسیار آسیب‌پذیر می‎شود.

در ضدآفتاب‌های سینره از چه موادی استفاده می‌شود؟

برعکس مواد مخربی که ذکر شد، در ضدآفتاب‌های سینره از مواد معدنی و طبیعی سازگار با پوست استفاده می‌شود تا علاوه‌بر جلوگیری از بروز التهاب، باعث رفع حساسیت پوستی در افراد شوند.

همچنین در تولید ضدآفتاب‌های سینره، از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تایید FDA و مواد معدنی استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از:

سینره؛ حافظ سلامت و شادابی پوست شما

با مصرف محصولات سینره، می‌توانید از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده و کامل‌ترین مراقبت پوستی را داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که در تولید ضدآفتاب سینره، نه‌تنها از پارافین، وازلین و الکل استفاده نشده، بلکه با استفاده از مواد معدنی و طبیعی در محصولات سینره، ضدآفتاب‌های آن به کاهش التهاب پوست کمک کرده و افزایش طراوت پوست شما را به همراه دارد.