تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3748543
شناسه : 3748543
تاریخ :
گوگل برای گوشی‌های پیکسل ۹ یک آداپتور ۴۵ وات هم عرضه کرد اقتصاد ایران: گوگل درکنار پرچم‌داران جدیدش، آداپتور شارژ ۴۵ واتی برای آن‌ها معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پس از برگزاری مراسم Made By Google، گوگل شارژر ۴۵ واتی جدیدی را در‌کنار پرچم‌داران جدیدش رونمایی کرد که متأسفانه همراه با گوشی عرضه نمی‌شود.

پس از چند سال شاهد بازگشت مدل XL به پیکسل‌های گوگل هستیم. پیکسل ۹ پرو XL از نمایشگر ۶٫۸ اینچی و باتری ۵,۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو هر دو باتری ۴,۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارند.

درگاه USB-C در آداپتور شارژ ۴۵ واتی گوگل
Google

گوگل ادعا می‌کند که باتری پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو با استفاده از آداپتور ۴۵ واتی در ۳۰ دقیقه تا ۵۵ درصد شارژ می‌شود. پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال عملکرد بهتری دارد و باتری‌اش در ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود.

مقالات مرتبط
  • پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس‌ال معرفی شدند؛ پرچم‌داران تمام‌عیار و چشم‌نواز گوگل در دو اندازه جدید
  • پیکسل ۹ معرفی شد؛ پرچم‌دار کامپکت گوگل، مدرن‌تر و هوشمندتر از همیشه!

شارژر جدید گوگل ظاهر گردتری پیدا کرده است که هماهنگی جالبی با طراحی پیکسل ۹ دارد. شارژر ۴۵ واتی گوگل از درگاه USB-C بهره می‌برد و برای استفاده از آن به کابل USB-C نیاز خواهید داشت.

شارژر ۴۵ واتی گوگل به‌اندازه‌ی شارژرهای ۱۰۰ یا ۱۲۰ واتی رقبای چینی سریع نیست؛ اما می‌تواند پیکسل ۹ را با سرعت مناسب و رضایت‌بخشی شارژ کند. حداکثر توان شارژی که این گوشی‌ها (به‌جز مدل XL) می‌توانند پشتیبانی کنند، ۲۷ وات است.

گوگل قیمت شارژر جدیدش را ۳۰ دلار اعلام کرده است.