تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3748534
شناسه : 3748534
تاریخ :
مومنی؛ انسانی تحول‌گرا در مسیر ایجاد امنیت روانی خانواده‌ها اقتصاد ایران: استاد دانشگاه تهران با تأکید بر ویژگی‌های برجسته اسکندر مؤمنی از توانایی‌های وی در نهادینه کردن آرامش و امنیت روانی در خانواده‌ها سخن گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی افروز روان‌شناس و استاد دانشگاه تهران و رئیس اسبق نظام روان‌شناسی کشور، درباره خصوصیات و ویژگی‌های اسکندر مؤمنی گفت: از دو دهه گذشته، مؤمنی را به‌خوبی می‌شناسم. در هر جایی که وی حضور داشته، معمولاً شوراهای تخصصی مشورتی برای پیشبرد امور تشکیل داده است. به‌عنوان نمونه، زمانی که در راهور بود، تحولات فوق‌العاده‌ای را رقم زد و من عضو شورای فرهنگی و اجتماعی راهور بودم.

وی افزود: مؤمنی انسانی شریف، نجیب، متعادل، متواضع، وارسته، اندیشمند، تلاش‌مدار، خلاق، توانمند، مشورت‌پذیر و تحول‌گرا است. من پس از سال‌ها مراوده، مباحثه و هم‌اندیشی با ایشان، به این نتیجه رسیدم.

رئیس اسبق نظام روان‌شناسی کشور بیان کرد: وی توانایی برجسته‌ای در نهادینه کردن احساس آرامش و امنیت روانی در خانواده‌ها دارند. من یقین دارم که تلاش‌های ایشان در این زمینه، با همکاری سایر وزارتخانه‌ها و نهادها، می‌تواند به تجربه‌ای مثبت برای ۲۵ میلیون خانواده ایرانی تبدیل شود.