تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748515
شناسه : 3748515
تاریخ :
توقیف جرثقیل ۷۰ میلیاردی و موتور سیکلت ۱۸ میلیاردی در هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۳۰۰cc قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال و توقیف یک دستگاه جرثقیل ۱۸ میلیاردی در هرمزگان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در راستای این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان خمیر، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی این یگان در بازرسی دقیق از منطقه مذکور، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۳۰۰cc قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش مالی محموله کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی را ۱۸ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار علی اکبر جاویدان در ادامه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی، حین کنترل درب واردات گمرک شهید رجایی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و دستور توقف دادند و در بازرسی از آن یک دستگاه جرثقیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش مالی محموله کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۷۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان اولویت‌های اصلی پلیس این استان را مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق، به ویژه قاچاق مواد مخدر، کالا و سوخت، عنوان کرده و اظهار کرد: با توجه به تأثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، پلیس انتظامی استان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی با جدیت و اقتدار با این پدیده مبارزه و مقابله می‌کند.