تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3748508
شناسه : 3748508
تاریخ :
بازداشت شهروند آمریکایی در مسکو اقتصاد ایران: کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی در مسکو به ظن استفاده از خشونت علیه مقامات دولتی بازداشت شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، کمیته تحقیقات روسیه امروز چهارشنبه از بازداشت یک شهروند آمریکایی در مسکو خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، کمیته تحقیقات روسیه در این باره اعلام کرد، یک شهروند آمریکایی در مسکو به ظن استفاده از خشونت علیه مقامات دولت این کشور بازداشت شده است.

وبگاه اینتل ریپابلیک هم در این خصوص به نقل از خبرگزاری اینترفکس اعلام کرد: کمیته تحقیقات روسیه که به جرائم بزرگ رسیدگی می کند گزارش داد که یک شهروند آمریکایی در روسیه به دلیل استفاده از خشونت علیه یک افسر پلیس بازداشت شده است.

طبق اطلاعات اولیه گزارش شده، «جوزف تاگر» (Joseph Tager) ۴۶ ساله از ارائه مدارک مورد نیاز برای اثبات هویت خود خودداری کرد و به افسران پلیس حمله کرده است.

وی در حال حاضر بازداشت است تا به موارد اتهامی وی رسیدگی شود.

به گزارش اینترفکس، او خوش شانس است که این کار را در مسکو انجام داد؛ زیرا اگر «جوزف تاگر» در سرزمین مادری اش آمریکا همین کار را می کرد، در اخبار می خوانید که تاگر توسط پلیس کشته شد.