تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748491
شناسه : 3748491
تاریخ :
زندان های گیلان رتبه برتر مهارت آموزی را کسب کرد اقتصاد ایران: رشت- کسب رتبه برتر مهارت آموزی و تأثیر آن در ایجاد اشتغال و اصلاح و باز اجتماعی کردن مجرمان به زندان‌های گیلان تعلق گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور اجرای سند تحول قضائی و همچنین منویات ریاست سازمان زندان‌های کشور مبنی بر مشاغل صنعت محور، مجید احسانی مدیر کل دفتر اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های کشور با حضور در برخی از کار گاه‌های اشتغال زندان‌های گیلان، ضمن بازدید از این کارگاه‌ها با حضور در کلاس‌های حرفه و مهارت آموزی با مربیان و زندانیان نیز دیدار کرد.

مجید احسانی با بیان اینکه مهارت آموزی و گسترش آن و ایجاد کارگاه‌های اشتغال متنوع، متناسب وضعیت منطقه‌ای زندان‌ها می‌تواند در عدم بازگشت زندانیان به چرخه جرم مؤثر باشد گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای هدف و ارتقای برنامه‌های اشتغال و حرفه آموزی استفاده بهینه کرد.

در این بازدیدها احسانی، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده و با توجه به اهمیت و ترویج مهارت آموزی و گسترش آن در راستای باز اجتماعی نمودن مجرمان با اهدای لوح تقدیر مشترک دفتر اشتغال سازمان زندان‌های کشور و مدیر کل دفتر راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از محمدی اصل مدیر کل زندان‌های گیلان به عنوان یکی از استان‌های رتبه برتر در سال ۱۴۰۲ در این زمینه تقدیر کرد.