تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748489
شناسه : 3748489
تاریخ :
نرخ پروازهای اربعین کرمان ١٢ میلیون تومان است اقتصاد ایران: کرمان_ مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پروازهای اربعین کرمان در بازه زمانی ۲۴ مرداد لغایت ۹ شهریورماه با نرخ ۱۲ میلیون تومان انجام می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جزینی‌زاده، روز چهارشنبه گفت: مجموعه فرودگاه‌های استان کرمان در این ایام آمادگی پذیرش پروازهای اربعین را در بازه زمانی ۲۴ مرداد ماه لغایت ۹ شهریورماه را دارد که به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بلیت پروازها در مسیر کرمان _ نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت و نرخ آن طبق مصوبه ستاد اربعین ۱۲ میلیون تومان است، گفت: کلیه پروازها در بازه زمانی ۲۴ مردادماه لغایت نهم شهریورماه حتی پروازهای برنامه‌ای، کاروانی و چارتر از قبل بودند از حالت چارتر خارج شده و همه بلیت‌های این پروازها از طریق سیستم فروش شرکت‌های هواپیمایی به فروش می‌رسد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان کرد: در مجموعه فرودگاه‌های استان‌های کرمان بعد از اینکه برنامه پروازی ایام اربعین کرمان مشخص شد جلسه ستاد تسهیلات اربعین را با حضور همه ارگان‌های دخیل در اعزام و پذیرش زائران اربعین تشکیل دادیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زوار امام حسین (ع)، گفت: ساماندهی پایانه پروازهای خارجی کرمان انجام شده است و برپایی و استقرار موکب را در فرودگاه کرمان داریم.

جزینی‌زاده، با بیان اینکه فردا شب اولین گروه زائران اربعین حسینی از کرمان اعزام می‌شوند، افزود: پیگیری برقراری پروازهای فوق‌العاده را نیز در این ایام داشتیم؛ پروازهای فوق‌العاده شرکت هواپیمایی ماهان در تاریخ‌های ۲۶، ۳۱ مرداد و ۲، ۷ و ۹ شهریور ماه به مقصد بغداد و به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت کاسپین نیز به صورت برنامه‌ای از قبل پروازهایی را داشته است، ادامه داد: پروازهای فوق العاده اربعین این شرکت در تاریخ‌های ۲۶ مردادماه و ۳ شهریورماه انجام می‌شود و پیگیری جهت دو سورتی پرواز دیگر از مبدا کرمان به مقصد نجف و بالعکس هم هستیم.