تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748474
شناسه : 3748474
تاریخ :
مهاجم اسبق پرسپولیس به ملوان پیوست اقتصاد ایران: انزلی- «سعید کریمی» مهاجم گلزن و اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با امضای قراردادی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی مهاجم اسبق پرسپولیس و فصل گذشته تیم فوتبال سایپا البرز با امضای قرارداد رسمی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست.

سعید کریمی متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۸ در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد است که سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران را دارد که موفق شد برای تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال هند در سال ۲۰۱۷ سه بازی انجام داد و طی آن، دو گل مقابل اسپانیا و گینه به ثمر رساند.

وی همچنین سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، شاهین بوشهر، نساجی مازندران، مس رفسنجان، هوادار تهران، ذوب‌آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران و سایپا البرز نساجی و مس رفسنجان را نیز در کارنامه دارد.

کریمی در ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ با قراردادی ۴ ساله به تیم پرسپولیس پیوست اما به دلیل محرومیت تیم پرسپولیس از نقل‌ و انتقالات تابستانی فصل ۹۷–۹۸، یک نیم فصل، دور از باشگاه بود و از نیم فصل لیگ هجدهم برای این تیم بازی کرد.

وی در اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس در روز تولد ۱۹ سالگی‌اش موفق شد در تقابل با تیم سپیدرود در رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل رشت در دقیقه ۹۳ گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر برساند.