تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748448
شناسه : 3748448
تاریخ :
۳۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد اقتصاد ایران: ساری- فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۸۲ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ در پی اجرای طرح «آرامش ۳» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای برخورد با سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر، اجرای طرح آرامش ۳ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن جرم خیز و آلوده به مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و هماهنگی با مراجع قضائی ۳۲ قاچاقچی حرفه‌ای و ۲۷۵ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۳۸۲ کیلوگرم انواع مواد صنعتی و سنتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ۴۲۵ معتاد متجاهر و ۸۶۶ معتاد را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در پایان اعتیاد به مواد مخدر را یکی از آسیب‌های جدی و مولد آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق، بیکاری، فرار از منزل، ولگردی، ارتکاب به جرایمی مثل نزاع و درگیری، قتل، سرقت، و کارتن خوابی و … دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سوداگران در عرصه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ویا با حضور در مقرهای انتظامی به همکاران اطلاع دهند.