تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748428
شناسه : 3748428
تاریخ :
دشمن اعتقادات جوانان را ازطریق فضای مجازی مورد هجمه قرار داده است اقتصاد ایران: بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش دشمن، اعتقادات جوانان و نوجوانان ما از طریق فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طالبی ظهر چهارشنبه در نشست با مستند سازان دفاع مقدس اظهار کرد: مستندسازی زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس از ضروریات است.

وی گفت: دشمن امروز بعد از به نتیجه نرسیدن جنگ‌های سخت و نیمه سخت، از طریق جنگ‌های نرم، فرهنگی و ترکیبی ما را مورد هجوم همه جانبه قرار داد و امروز با تلاش دشمن، اعتقادات جوانان و نوجوانان ما از طریق فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: هر چه از دوران دفاع مقدس دورتر می‌شویم، با فرهنگ اصیل شهید و شهادت، مجاهدت، از خودگذشتگی، غیرت، اخلاق و اخلاص بیشتر فاصله می‌گیریم.

طالبی افزود: این نگرانی وجود دارد که چند سال بعد نامی از اسطوره‌هایی همچون آخوندی‌ها، ناصری‌ها، آهنی‌ها، جابری ها، کاوه‌ها و …باقی نماند.

وی تصریح کرد: امروزه بسیاری از افراد در تلاش هستند که دفاع مقدس و آن مجاهدت‌ها را زیر سوال ببرند لذا این تکلیف ماست که به هر شکل ممکن اثرات این فرهنگ شهید و شهادت را زنده نگهداریم.

طالبی مهمترین معضل در زمینه تولید کارهای هنری فاخر، را کمبود اعتبارات فرهنگی دانست.

شایان ذکر است؛ این گروه مستند ساز قرار است زندگینامه شهید دیپلمات ناصر ناصری را در قالب یک سریال و با پشتوانه پژوهشی غنی تهیه کند.