تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748427
شناسه : 3748427
تاریخ :
حمایت از فوتبال ساحلی استان سمنان هدفمند باشد اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان بر ضرورت حمایت ویژه از فوتبال ساحلی این استان تاکید کرد و گفت: این حمایت‌ها باید هدفمند باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای ورزش استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: در بحث توسعه و حمایت از ورزش، خوشبختانه از خیرین بسیار خوبی در استان برخوردار هستیم که این حمایت‌ها باید هدفمند، ساماندهی و اولویت بندی شده در این حوزه هزینه شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش‌های انفرادی و تیمی در سطح استان تاکنون اقدامات بسیار خوبی شکل گرفته و شاهد خروجی‌های مطلوبی بودیم که ادامه دار خواهد بود، افزود: توجه به ورزش‌های همگانی در راستای مدیریت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش و ارتقا سطح نشاط اجتماعی امری حائز اهمیت است.

استاندار سمنان با بیان اینکه حمایت از تیم فوتبال ساحلی یکی دیگر از مواردی است که باید در راستای تقویت و همچنین ادامه دار بودن کسب افتخارات در این حوزه، در دستور کار باشد، تاکید کرد: حمایت از این تیم مطالبه جمعی ورزشکاران است.

هاشمی در خاتمه صحبت‌های خود به اقدامات صورت گرفته در دولت شهید رئیسی در استان و در بخش ورزش اشاره کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی با جامعه هدف گسترده‌تر به منظور بهره برداری هرچه سریع‌تر و در راستای افزایش رضایتمندی و همچنین بهره برداری مردم، اولویت بندی و امور اجرایی شود.