تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748380
شناسه : 3748380
تاریخ :
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها در خراسان‌جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند_ مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضا نخعی صبح چهارشنبه در دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران سازمان‌های مردم نهاد در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بر اساس روز شماره هفته تشکل‌ها که از ۲۲ مرداد ماه آغاز و تا ۲۸ مرداد ماه ادامه دارد شعارهایی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: روز اول به نام تشکل‌ها و زندگی کریمانه، روز دوم به عنوان تشکل‌ها و اصحاب رسانه، روز سوم به عنوان تشکل‌ها و تعاملات ملی و بین المللی، روز چهارم به عنوان تشکل‌ها و جوانی جمعیت، روز پنجم به عنوان تشکل‌ها و میراث ماندگار، محیط زیست، گردشگری و صنایع دستی، روز ششم به عنوان تشکل‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و روز هفتم به عنوان تشکل‌ها، توانمندی توان یابان نامگذاری شده است.

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد برای امورات جامعه استفاده می‌شود.

نخعی یادآور شد: برنامه‌های برای گرامیداشت هفته تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در استان پیش بینی شده که از جمله آنها بازدید از خانه‌های امام علی، برگزاری کارگاه آموزش توانمندسازی، حضور سازمان‌های مردم نهاد در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه و غبارروبی مزار شهدا است.

نخعی از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همراهی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در فرهنگسرای شهرداری برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی تشکل‌ها در استان اشاره کرد و افزود: شخصیت‌های ملی برای شرکت در این مراسم دعوت شده‌اند.

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی شعارهای سال را به عنوان نقشه راهی برای همه مردم جامعه دانست و اضافه کرد: توجه به این شعارها نشان می‌دهد باید مسائل اجتماعی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مورد پیگیری قرار گرفته و همه به هر نحوی که می‌توانند پای کار باشند.

نخعی خاطرنشان کرد: امروز می‌طلبد که نهضت اجتماعی را به درستی انجام دهیم و نهضت اجتماعی یعنی اینکه به درستی مقدمات ظهور انجام گیرد که این امر فقط با روحیه جهادی، انقلابی، فعالیت و تلاش شبانه روزی و فوق العاده محقق خواهد شد.