تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748373
شناسه : 3748373
تاریخ :
وضعیت ورزشگاه میزبان دیدارهای استقلال/ ورزشگاهی ۶ ماه دور از بازی اقتصاد ایران: رییس هیات فوتبال شهر قدس با بیان اینکه ورزشگاه این شهر آماده میزبانی لیگ برتر است، گفت: تمام تمهیدات برای برگزاری دیدارهای هوادار و استقلال تهران در این ورزشگاه اندیشیده شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که دو ورزشگاه آزادی و تختی تهران نمی‌توانند در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فوتبال میزبان دیدارهای دو تیم پرسپولیس و استقلال با حریفان خود باشند از این رو مدیران سرخابی به دنبال ورزشگاه جایگزین رفتند و به این ترتیب پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و استقلال تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس از حریفان خود میزبانی می‌کنند.

فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران جهت آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس صبح امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد از این ورزشگاه بازدید کرد تا از آخرین روند زمین چمن و… با خبر شود.

خدابخش محمدزاده پودینه رئیس هیأت فوتبال شهرستان شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های هیأت فوتبال استان تهران و هیأت فوتبال شهرستان شهر قدس، این بود که تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال از استان تهران که شامل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و هوادار می‌شود از آنجا که دو ورزشگاه آزادی و تختی در دست بازسازی هستند در رابطه با میزبانی از حریفان خود مشکل نداشته باشند.

مسئولان شهر قدس به دنبال بازگرداندن این ورزشگاه به چرخه مسابقات بودند

او ادامه داد: مجموعه ورزشگاه شهدای شهر قدس در سال‌های قبل سابقه میزبانی دیدارهای تیم پیکان در لیگ برتر را داشته است. این ورزشگاه برای میزبانی در فصل بیست و چهارم نیازمند یکسری تغییرات بود و خوشبختانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس به دنبال بازگرداندن این ورزشگاه به چرخه مسابقات لیگ برتر بودند و از سال گذشته بحث تغییر و تعویض چمن این ورزشگاه کلید خورد و عمق مناسبی از خاک برداشته شد و با بروزترین روش‌های موجود موضوع کاشت چمن با تمهیدات سرمایش و گرمایش انجام شد.

در ۶ ماه گذشته هیج دیداری در ورزشگاه شهر قدس انجام نشده است

رئیس هیأت فوتبال شهر قدس تصریح کرد: چمن ورزشگاه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و در ۶ ماه گذشته هیچ مسابقه‌ای در آن برگزار نشده است و می‌توانم بگویم یکی از بهترین چمن‌های موجود در ورزشگاه‌های ایران در داخل ورزشگاه شهر قدس موجود است.

او افزود: در آخرین بازدیدی که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از این ورزشگاه داشتند، در بخش‌های مختلف ایراداتی را گرفتند و همه آنها در دستور بازسازی قرار گرفت و با همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس، همه موارد به خوبی انجام شد و در حال حاضر چندین گروه در حال کار هستند تا سایر موانع موجود را بر طرف سازند و به امید خدا از هفته اول مسابقات ورزشگاه شهر قدس آماده برگزاری مسابقات خواهد بود.

پیست دور زمین چمن مطابق اصول بهداشتی بازسازی می‌شود

محمدزاده پوینه خاطر نشان کرد: پیست دور زمین چمن باقی مانده که قبلاً آسفالت بود و به دلیل اینکه مسائل بهداشتی رعایت شود و طی امروز و فردا چمن مصنوعی در پیست دور زمین نصب می‌شود و برای بازی روز جمعه هوادار مقابل خیبر خرم آباد هیچ مشکلی نخواهد بود.

او در خصوص تعداد حضور تماشاگران در این ورزشگاه گفت: آن طور که اعلام شده برای مسابقات لیگ برتر و به خصوص دیدار استقلال تهران برابر ملوان از ۱۲ تا ۱۳ هزار تماشاگر می‌توانیم میزبانی کنیم.