تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748356
شناسه : 3748356
تاریخ :
سالن تیراندازی و دارت ویژه ایثارگران البرز افتتاح شد اقتصاد ایران: کرج- سالن تیراندازی و دارات ویژه ایثارگران استان البرز با اعتباری بالغ بر ۹۵۰میلیون ریال افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در آئین افتتاح سالن تیراندازی و دارت ایثارگران استان البرز گفت: با توجه به اهمیت ورزش در سلامت روحی و جسمی ایثارگران، مجموعه بنیاد شهید در تلاش است تا اقدامات مؤثری را در این زمینه صورت دهد.

امیرحسین دانش کهن افزود: ورزش تأثیر به سزایی در ارتقای سلامتی جانبازان دارد و بر همین اساس تلاش‌ها بر تأمین امکانات معطوف شده است.

وی نامگذاری این مجموعه به نام آزادگان و شهدای غریب را امری مبارک دانست و اضافه کرد: آزادگان سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و مظلوم ترین ایثارگران هستند.

دانش کهن افزود: خیلی از اسرای ما در نبود امکانات و موضوعات بهداشتی بر اثر جراحت‌های وارده مظلومانه شهید شدند و این فارغ از شکنجه‌هایی که می‌شدند بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه خون دل‌ها خورده شده تا در کشور خود اقتدار داشته باشیم، گفت: امیدواریم خداوند توفیق بدهد که بتوانیم قدردان این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.