تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3748344
شناسه : 3748344
تاریخ :
احتمال شناورسازی ساعت کار ادارات تهران برای مهر ماه اقتصاد ایران: مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از احتمال شناورسازی ساعت کار ادارات تهران برای مهر ماه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی گلشنی در نشست کمیته تخصصی استقبال از مهر ۱۴۰۳ با بیان اینکه در سال جاری اولین کمیته استقبال از مهرماه با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه برگزار شد، گفت: در این ستاد سه هدف عمده شامل روان سازی جریان ترافیک، ایمن سازی ترافیکی و بالا بردن ارتقا ناوگان با حضور حداکثری ناوگان‌حمل و نقل پیگیری می‌شود.

گلشنی با بیان اینکه همزمان کمیته موازی دیگر در مناطق ۲۲ گانه داریم تا اقدامات اجرایی با سرعت ادامه یابد، در مورد سرانجام شناورسازی ساعت کاری ادارات توضیح داد: امروز این دستور کار با آغاز جلسه ستاد از استقبال مهر آغاز شد که با هماهنگی استانداری و فرمانداری موضوع پیگیری می‌شود، اما دقت داشته باشید که به صورت میانگین پیگیری و تصمیم گیری در این مورد فرایندی ۲۵ روزه است و زمان لازم دارد.

وی افزود: با اجرایی شدن مصوبه کاهش مصرف انرژی از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریور و آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ صبح شاهد بهبود جریان ترافیک بودیم و ساعات کاری در مهرماه نیز باید به نحوی تعیین شود که عبور و مرور بهتر شود و همچنین با برگشتن ساعات ادارات از ۱۵ شهریورماه به حالت عادی قطعاً بار و جریان ترافیک شدید خواهد شد و ناچاریم با شناورسازی شرایط را نسبتاً بهبود ببخشیم.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در مورد رایگان سازی مترو در نیمه اول مهرماه نیز با بیان اینکه این موضوع نیز در حال پیگیری است، گفت: در مورد تأثیر رایگان سازی باید گفت هرچه میزان ارائه خدمات را افزایش دهیم جذب سفر بیشتر می‌شود و تصمیم رایگان کردن بلیت مترو نیز قطعاً تأثیر در بهبود ترافیک دارد.