تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3748325
شناسه : 3748325
تاریخ :
چگونه با راه‌اندازی وب‌سایت، درآمد آنلاین‌شاپ اینستاگرامی خود را چند برابر کنیم؟ اقتصاد ایران: فروش آنلاین یکی بهترین راه‌های کسب درآمد در این روزهاست. در این مقاله شیوه‌های توسعه فروش آنلاین به کمک راه‌اندازی سایت بررسی می‌گردد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 

 

 

حتما شما هم، حداقل یکبار به موضوع کسب وکار خانگی و داشتن یک منبع درآمد در خانه فکر کرده‌اید! ولی آیا تا به حال اقدامی نیز برای آن انجام داده‌اید؟

یکی از راهکارهای بسیار آسان و کاربردی که می‌توانید در این مواقع به سراغش بروید، داشتن یک آنلاین‌شاپ و فروش محصول از طریق آن است. تصور کنید، هر روز صبح، درحالی که در آشپزخانه صبحانه آماده می‌کنید، کسب‌وکار آنلاینتان را به راحتی مدیریت کنید.

برای بسیاری از افراد خانه‌دار، زمان بسیار مهم است و استفاده مناسب از آن می‌تواند به داشتن زندگی بهتر و با کیفیت‌تر آن‌ها کمک کند. این افراد به دلیل داشتن محدودیت زمانی، فرصت چندانی برای بیرون رفتن ندارند و ممکن است نتوانند جایی را برای کسب‌وکار خود اجاره کنند. بنابراین باید کاری را انتخاب کنند تا بتوانند در کنار کار خانه، با صرف زمان کمتری آن را انجام دهند و چه چیزی بهتر از داشتن یک فروشگاه آنلاین رایگان!

وقتی صحبت از آنلاین‌شاپ خانگی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد اینستاگرام است. اما بیایید ببینیم، آیا واقعا اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر برای کسب‌وکار ما بهترین انتخاب است؟

 

ساخت سایت فروشگاهی با ویترو در ۱۰ دقیقه!

 

چگونه با راه‌اندازی وب‌سایت، درآمد آنلاین‌شاپ اینستاگرامی خود را چند برابر کنیم؟

 

محدودیت‌های فروشگاه‌های آنلاین در شبکه‌های اجتماعی

 

اولین چیزی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی با آن روبرو می‌شوند، نبود یک ویترین جذاب و کامل از همه محصولات در کنار یکدیگر است. بدون این نمای کلی، خریداران باید زمان زیادی را صرف جستجو در میان پست‌ها و استوری‌ها کنند که این موضوع می‌تواند باعث کم شدن ذوق فرد برای خرید و شاید حتی منصرف‌شدنش بشود.

نبود یک سیستم جست‌وجوی مناسب نه تنها برای خریداران، بلکه برای فروشندگان نیز دردسرساز است. ارتباط ناکافی با مشتریان، تأخیر در پاسخ‌گویی، مشکلات در اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید و از همه مهم‌تر نبود امنیت پرداخت می‌تواند باعث شود مشتریان به شما سخت اعتماد کنند و شما فرصت‌های فروش خود را از دست بدهید.

بنابراین، نیاز به ابزارهایی که تجربه خرید را بهبود بخشند و مشکلات موجود را برطرف کنند، بیش از پیش احساس می‌شود. این ابزارها می‌توانند به فروشندگان کمک کنند تا به راحتی و باآسودگی خاطر بیشتری کسب‌وکار خود را مدیریت کنند.

 

با ویترو (Witro)، فروشگاه آنلاین خود را رایگان بسازید

 

در دنیای امروز، هر کسی می‌تواند از خانه خود به یک کارآفرین تبدیل شود و با استفاده از ابزارهای مدرن، کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کند. یکی از تازه‌ترین و کاربردی‌ترین این ابزارها، فروشگاه‌ساز آنلاین ویترو (Witro) است که در بهار ۱۴۰۳ معرفی شد. این پلتفرم فرصت ویژه‌ای برای کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی فراهم کرده است.

ویترو (Witro) این امکان را به شما می‌دهد که به صورت رایگان و بدون دردسر، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. این پلتفرم با هدف توانمندسازی آنلاین‌شاپ‌ها، ساده‌سازی فرآیندهای فروش میان فروشندگان و خریداران طراحی شده است.

 

چگونه با راه‌اندازی وب‌سایت، درآمد آنلاین‌شاپ اینستاگرامی خود را چند برابر کنیم؟

 

از جمله ویژگی‌های ویترو (Witro) که می‌تواند نظر شما را برای تجربه آن جلب کند شامل موارد زیر است:

بازخوانی پست‌های اینستاگرام باعث می‌شود تا دیگر برای افزودن محصولات نیاز به وارد کردن یک‌یک آن‌ها به صورت دستی نباشید و با استفاده از اینستاگرام به فروشگاه خود محصول اضافه کنید.

 

با ویترو (Witro) ، می‌توانید از خانه خود تبدیل به یک فروشنده آنلاین حرفه‌ای شوید و کسب‌وکار آنلاین خود را به راحتی مدیریت کنید. این پلتفرم نوین به شما کمک می‌کند فرایند فروش محصولات خود را در راحت‌ترین حالت ممکن انجام دهید.

برای ارتباط بیشتر با تیم پشتیبانی ویترو (Witro) با شماره ۰۹۱۰۳۳۰۴۶۰۲ تماس بگیرید.