تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748310
شناسه : 3748310
تاریخ :
کشف ۱۱۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان هرمزگان در ۴۸ ساعت گذشته ۱۱۵ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق کشف و ۱۴ نفر عامل قاچاق سوخت شناسایی ودستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در این خصوص اظهارکرد: طرح عملیاتی و ضربتی مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه‌های سطح استان اجرا شد، ۲۵ دستگاه خودرو شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف شدند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته مجموعاً ۱۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تعداد ۱۴ متهم دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار جاویدان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به صورت روزانه در تمام نقاط استان، ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده در این طرح را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.