تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748280
شناسه : 3748280
تاریخ :
تولید ۱۵ هزارتن محصولات گلخانه‌های در همدان اقتصاد ایران: همدان-معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۶۴ هکتار گلخانه با ۱۲۰ بهره‌بردار در همدان داریم که سالیانه ۱۵ هزارتن محصول تولید می‌کنند و ظرفیت خوبی برای تولید و اشتغالزایی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی‌مهر در جلسه ستاد گلخانه‌های شهرستان همدان افزود: تسهیلات، توسعه، بازار محصولات و انشعابات برق، آب و گاز از مهم‌ترین مسائل حوزه گلخانه است که بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات و اداره منابع آب در تخصیص سهمیه آب گلخانه‌ها عملکرد خوبی ندارند و باید در توسعه گلخانه‌ها همکاری کنند و کم کاری سال گذشته را جبران کنند.

وی یادآور شد: ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در حوزه گلخانه‌ها پرداخت شده که با توجه به هزینه بالای گلخانه این مبلغ جوابگو نیست.

ربانی‌مهر یادآور شد: ۱۲ هکتار جهت تغییر کاربری به گلخانه در دست اقدام است و اولویت امسال در حوزه توسعه گلخانه‌ها، راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای در همدان است.

در این جلسه نمایندگان دفتر حاجی‌بابایی و مهندس صوفی نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و در جهت توسعه گلخانه‌ها پیشنهاداتی ارائه کردند.