تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748279
شناسه : 3748279
تاریخ :
۲۹۰۰ زائر اربعین استان سمنان با اتوبوس به مرز منتقل شدند اقتصاد ایران: سمنان- معاون حمل و نقل راهداری استان سمنان با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۹۰۰ زائر استان با اتوبوس به مرز منتقل شدند، گفت: این تعداد از ۸۴ سرویس اتوبوسی بهره گرفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه طبق آمارها تاکنون حدود ۲۴ هزار نفر برای حضور در اربعین حسینی ثبت نام کردند، ابراز داشت: نیمی از این تعداد اتوبوس را برای رفتن به این سفر معنوی برگزیدند.

وی بابیان اینکه تاکنون دو هزار و ۹۰۰ زائر اربعین استان سمنان با اتوبوس به مرز منتقل شدند، افزود: بیشتر این زائران ناوگان معمولی را به وی. آی. پی ترجیح دادند که پیشنهاد ما برای ارائه خدمات بهتر به ویژه برای کاروان‌ها ناوگان وی. آی. پی است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۶۳ ناوگان اتوبوس در خدمت حمل و نقل مسافران استان است، ابراز داشت: از این تعداد تا پنجاه اتوبوس برای جا به جایی زائران قطعی که تاکنون ۸۴ سرویس اتوبوسی مسافران را جا به جا کردند.

طحان بابیان اینکه سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری در پایانه‌ها فعال و فعالیت آن‌ها رصد می‌شود، تصریح کرد: تیمی از کارکنان نیز از ۲۰ مرداد در پایانه برکت شهرستان مهران برای خدمات مشاوره مستقر شدند.

وی بابیان اینکه ناوگان باری نیز برای انتقال تجهیزات و کالاهای مورد نیاز در خدمت موکب‌ها بودند، افزود: این ناوگان با کرایه حداقلی وسایل را به مرز مهران و عراق انتقال دادند.