تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748251
شناسه : 3748251
تاریخ :
چالش پرسپولیس در یک منطقه حساس/ هشدار به سرمربی جدید سرخپوشان اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس در سمت چپ خط دفاع چالش دارد؛ گفت: وحید امیری بازیکن با کیفیتی است اما استفاده از او در سمت چپ خط دفاعی برای پرسپولیس در طول فصل چالش ایجاد خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک باید از تیم ذوب آهن میزبانی کند. این بازی نخستین دیدار فصل بیست و چهارم خواهد بود که قرار است با سیستم کمک داور ویدئویی VAR برگزار شود.

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با روند پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش فصل اظهار داشت: پرسپولیس در هر فصل مشکلات خاص خودش را دارد و با توجه به نوساناتی که در فوتبال وجود دارد این روزها همه شرایط آن را درک خواهند کرد.

او ادامه داد: همه به فکر خودشان هستند تا جایگاه خوبی را کسب کنند و به پول بیشتری دست یابند. بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند یا به فکر آینده خود بودند و یا دوست داشتند که تجربه جدیدی را کسب کنند. پرسپولیس تا به اینجا به نظرم بازیکنان بدی را به خدمت نگرفته است و باید منتظر عملکرد پرسپولیس در شروع فصل باشیم تا ببینیم چه نتایجی را این تیم کسب می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: گاریدو این موضوع را فراموش نکند که هدایت تیم قهرمان را عهده دار شده است و طبیعتاً تمامی هواداران به دنبال تکرار قهرمانی هستند و نباید فراموش کنیم که کار برای این تیم سخت است؛ ۳۰، ۴۰ درصد از ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و این موضوع قطعاً به پرسپولیس آسیب می‌رساند.

چالش پرسپولیس در یک منطقه حساس/ هشدار به سرمربی جدید سرخپوشان

داداش زاده در رابطه با عدم جذب مدافع چپ برای پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی با چالش رو به رو است؛ وحید امیری در سال‌های اخیر نشان داده که بازیکن باکیفیتی است اما نباید فراموش کنیم که اگر قرار بر استفاده این بازیکن در پست دفاع چپ باشد او قطعاً نیاز به یک ذخیره باکیفیت دارد.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: پرسپولیس در فصل جدید باید در سه لیگ برتر، نخبگان آسیا و جام حذفی رو در روی حریفان خود قرار گیرد. به نظرم مدیران باشگاه باید چاره‌ای برای این پست بی اندیشند و حتی شده از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان استفاده کنند تا ما شاهد یک شروع خوب از پرسپولیس در لیگ برتر باشیم.

داداش زاده که سابقه حضور در تیم ذوب آهن را هم در کارنامه خود دارد در خصوص دیدار هفته اول لیگ برتر گفت: برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند که در مقابل چه تیمی قرار می‌گیرد. ذوب آهن همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده است و همیشه این تیم در مقابل تیم‌های پایتخت نمایش خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است. به نظرم ذوب آهن در این بازی تدافعی کار خود را آغاز خواهد کرد و با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را جذب نکرده است نشان می‌دهد که شاکله اصلی این تیم حفظ شده و این موضوع به ذوب آهن در طول مسابقات لیگ برتر و جام حذفی کمک خواهد کرد.