تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3748237
شناسه : 3748237
تاریخ :
شناسایی و دستگیری۴ فعال غیرمجاز ارزی در تهران با کشف ارزهای خارجی اقتصاد ایران: رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۴ فعال غیرمجاز ارزی در تهران با کشف ارزهای خارجی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان شریعتی شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی بدون مجوز اقدام به نصب برچسب روی شیشه واحد صنفی با عنوان سکه و صراف کرده و با وجود اینکه قبلاً نیز توسط این پلیس در خصوص معاملات ارزی غیر مجاز دستگیر شده بود مجدداً اقدام به فعالیت غیر مجاز ارزی می‌کنند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: عوامل پلیس امنیت اقتصادی ۴ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل: مقدار ۳۰۰۰ دلار کانادا، ۱۰۰۰۰ لیر ترکیه، ۹۲۰۰ دلار و ۵۴۵۰ یورو کشف شد و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی کشف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد.