تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748229
شناسه : 3748229
تاریخ :
دمای هوا در مناطق غیر ساحلی استان بوشهر افزایش می یابد اقتصاد ایران: بوشهر - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:در ساعاتی از ظهر جمعه تا اوایل شب با وزش بادهای شمالی، ضمن کاهش رطوبت، دمای هوا نیز در مناطق غیر ساحلی استان بوشهر افزایش خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان بوشهر از مقادیر بالایی برخوردار است بنابراین غبار محلی، در برخی از ساعات وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در ساعاتی از ظهر جمعه تا اوایل شب با وزش بادهای شمالی، ضمن کاهش رطوبت، دمای هوا نیز در مناطق غیر ساحلی افزایش خواهد یافت.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

محمدی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمترخواهد بود.