تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3748186
شناسه : 3748186
تاریخ :
استقلال از ۸ بازیکن خداحافظی کرد اقتصاد ایران: باشگاه استقلال از هشت بازیکن این تیم که از جمع آبی پوشان جدا شده اند، تشکر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: باشگاه استقلال به صورت رسمی از جدایی هشت بازیکن خود در فصل قبل خبر داد. نفراتی که اغلب آنها راهی تیم های جدید خود شده بودند و آبی پوشان با انتشار پستی، از این بازیکنان تقدیر و تشکر کردند.


صالح حردانی یکی از چهره های شاخص استقلال در فصل قبل بود که با جدایی از جمع آبی پوشان، راهی سپاهان شد. مدافع راست سابق استقلال در روزهای پرخبر و پرحاشیه، تصمیم گرفت تا راهی اصفهان شود که البته این انتقال، به مذاق هواداران خوش نیامد.

پیمان بابایی و امید حامدی فر دو بازیکنی هستند که پس از اتمام قراردادشان با استقلال، هر دو راهی گل گهر شدند. این دو بازیکن در سیرجان با یکدیگر هم تیمی شده و اتفاقا در دیدار دوستانه ای که چند روز پیش نیز برگزار شد، با تیم سابق خود روبرو شدند.

استقلال از ۸ بازیکن خداحافظی کرد

رضا میرزایی که کل فصل قبل را از لیست تیم بیرون بود و پس از پارگی رباط صلیبی در هفته های پایانی لیگ بیست و دوم دیگر نتوانست به میدان برود، برای سپری کردن دوران سربازی، راهی ملوان شد.

محمدحسین زواری هم که در ابتدای لیگ بیست و دوم از صنعت نفت به استقلال پیوست، هرگز فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد و او هم به هوادار پیوست تا در این تیم بتواند توانایی هایش را نشان دهد.

میلاد فخرالدینی که با استقلال قراردادش داشت، با آبی ها فسخ کرد و هنوز تیم بعدی خود را مشخص نکرده هر چند که گفته می شود او راهی ملوان می شود. جعفر سلمانی و امیرعلی صادقی نیز قراردادشان به پایان رسیده و هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده اند.

در این میان، همچنان وضعیت محمدحسین مرادمند نامشخص است. او با استقلال قرارداد دارد ولی نامش از فهرست بزرگسالان خارج شده و باید دید که آبی ها چه تصمیمی درخصوص او اتخاذ خواهند کرد.