تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748181
شناسه : 3748181
تاریخ :
امداد رسانی به ۴ حادثه در سمنان/آتش سوزی نانوایی مهار شد اقتصاد ایران: سمنان- رییس سازمان آتش نشانی سمنان از امداد رسانی روز گذشته به چهار حادثه مختلف در سطح شهر سمنان خبر داد و گفت: این حوادث تنها یک مصدوم بر جای گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه روز گذشته آتش نشان‌های سمنان به چهار حادثه مختلف در سطح شهر رسیدگی کردند، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد حریق، یک مورد حشرات و یک مورد تصادف را در بر دارد.

وی بابیان اینکه قرار دادن ضایعات نان روی تنور داغ باعث بروز حریق در یک واحد صنفی نانوایی شد، افزود: آتش نشان‌ها با قطع سیستم برق و گاز و جدا سازی ضایعات و سرد کردن آن حریق را ایفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه حوادث روز گذشته یک مصدوم بر جای گذاشت، بیان کرد: این حادثه مربوط به انحراف خودرو پژو و برخورد آن با سواری پارک شده و مجروحیت شدید یک نفر در بلوار شهید نوروزی سمنان بود.

خادمیان از آتش سوزی و اطفای حریق فن تهویه سرویس بهداشتی یک واحد مسکونی در منطقه گلشهر سمنان خبر داد و تصریح کرد: علت حادثه از اتصالی فن بود که بالاخره بعد از قطع جریان برق حریق مهار شد.

وی از حمله زنبورها به ساختمان مسکونی در خیابان کشاورز سمنان خبر داد و افزود: به طور ناگهانی تعداد زیادی زنبور داخل یکی از اتاق خواب عید این واحد مسکونی شده و در حال ساخت کندو بودند که آتش نشان‌ها با لباس و ابزار مخصوص زنبورها را پراکنده کردند.