تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748169
شناسه : 3748169
تاریخ :
نیم‌نگاه بارسلونا به ستاره سابق چلسی برای تقویت خط میانی‌اش اقتصاد ایران: یک منبع کاتالان از احتمال دست به کار شدن باشگاه بارسلونا برای جذب ملی‌پوش فرانسوی سابق چلسی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، گویا باخت 3 بر صفر اخیر تیم فوتبال بارسلونا برابر موناکو در بازی خانگی جام خوان گامپر نگرانی‌هایی را برای کادر فنی و مدیران آبی‌و‌اناری‌ها به وجود آورده است. در این بازی تیم فرانسوی، از نظر فیزیکی یک سر و گردن قوی‌تر از حریف اسپانیایی‌اش بود و شاید همین موضوع دکو مدیر ورزشی باشگاه را بیش از پیش به فکر جذب یک مهره جدید برای بالا بردن قوای فیزیکی بارسلونا به خصوص در خط میانی انداخته باشد.

یکی از بازیکنانی که او از قدیم زیر نظر داشت، انگولو کانته ستاره فرانسوی سابق تیم فوتبال چلسی است که اکنون در لیگ عربستان و برای تیم الاتحاد بازی می‌کند. با وجود دور شدن از سطح اول فوتبال جهان، کانته با نمایشی که در رقابت‌های یورو 2024 ارائه کرد نشان داد هنوز هم آنقدر مشتری دارد که به محض ابراز تمایل به بازگشت به اروپا، به سراغش بروند. بارسلونا هم یکی از همان مشتریان است که فصل گذشته نیز رؤیای جذب او را داشت، اما به دلیل پر شدن سقف پرداخت حقوق به بازیکنانش نتوانست او را جذب کند.

 

الاتحاد قصد فروش کانته که وستهام و اتلتیکومادرید هم به او پیشنهاد داده‌اند را ندارد، اما بارسلونا همچنان وضعیت ستاره فرانسوی را زیر نظر دارد تا در صورت ایجاد فرصتی برای جذب او، دست به کار شود. کانته تا سال 2026 با الاتحاد قرارداد دارد.

انتهای پیام/