تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748165
شناسه : 3748165
تاریخ :
۲۵ تن تخم مرغ فاقد مجوز در خراسان جنوبی توقیف شد  اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف 25 تن تخم مرغ فاقد مجوز به ارزش 15میلیارد ریال در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله دهقان صبح چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی هنگام کنترل و رصد محموله‌های صادراتی، به یک دستگاه تریلی در محورهای استان مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بررسی‌های به عمل آمده از محموله تریلی، مقدار ۲۵ تن تخم مرغ فاقد مجوز قانونی کشف کردند که ارزش ریالی کالای توقیف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شه است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان‌جنوبی ج بیان داشت: مأموران در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان خاطرنشان کرد: جرایم اقتصادی علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اخلال و یا احتکار کالاهای اساسی مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ یا سامانه ۰۹۶۳۰۰ گزارش کنند.