تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748161
شناسه : 3748161
تاریخ :
توقیف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در قاین/ دستگیری ۳خرده فروش موادمخدر اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 6 دستگاه خودرو توقیف شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی ظهر چهارشنبه در تشریح این اظهار کرد: مأموران یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۶ دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند که خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

دستگیری ۳ نفر خرده فروش مواد در زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۳ نفر خرده فروش مواد دستگیر شد

هادی سلمانی اظهار داشت: مأموران انتظامی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و همچنین پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با محوریت دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرایی کردند.

وی افزود: در این طرح پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های به عمل آمده مناطق آلوده و جرم خیز شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این محل‌ها، ۳ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستات فردوس نیز از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۷۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و اعمال قانون شدند

فاضل مریمی اظهار داشت: به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بودند، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این فرماندهی اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور فعال یگان‌های اجرایی از جمله پلیس راهور، مأموران انتظامی شهرستان فردوس اجرا شد و اماکن تفریحی و معابر عمومی شهر تحت پوشش قرار گرفت و در همین رابطه ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن توقیف و روانه پارکینگ شدند و همچنین ۲۰ دستگاه موتورسیکلت اعمال قانون گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.