تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748149
شناسه : 3748149
تاریخ :
مکان مناسبی برای احداث مرکز انتقال خون بوشهر در نظر گرفته شود اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: زمین اختصاص یافته به مرکز انتقال خون بوشهر، مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع دارد که بدون شک پاسخگوی نیازهای اهداکنندگان و انتقال خون نخواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا باستین صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر، مشکلات پیرامون زمین اختصاص داده شده به انتقال خون را بیان کرد.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با برشمردن نیازهای انتقال خون و اهداکنندگان خون گفت: زمینی که به انتقال خون در مجاورت بیمارستان خلیج فارس اختصاص داده شده است، مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع دارد که بدون شک پاسخگوی نیازهای اهداکنندگان خون و انتقال خون نخواهد بود، زیرا با افتتاح مراکز درمانی جدید، فعالیت‌های انتقال خون نیز گسترش خواهد یافت و ساخت زمینی با این متراژ نمی‌تواند به صرفه باشد.

باستین ادامه داد: این زمین باید در نقطه‌ای از شهر باشد که رفت و آمد برای اهداکنندگان، بویژه اهداکنندگانی که از محله‌های جنوبی شهر برای اهدای خون مراجعه می‌کنند، آسان شود و آنها دغدغه‌هایی مثل پیدا کردن جای پارک خودرو را نداشته باشند.