تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748135
شناسه : 3748135
تاریخ :
تمجید مخیتاریان از طارمی و ۲ بازیکن جدید دیگر اینتر اقتصاد ایران: هافبک ارمنستانی اینتر از مهاجم ایرانی نراتزوری و دو خرید دیگر این باشگاه ایتالیایی تمجید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هنریک مخیتاریان که یکی از عوامل تأثیرگذار در قهرمانی اینتر در رقابت‌های فصل گذشته سری A ایتالیا بود، در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا، درباره چالش نراتزوری در فصل پیش رو گفت: ما می‌دانیم که این فصل دشوارتر خواهد بود، چون ما کارمان را از صفر شروع می‌کنیم، نه بر اساس اختلاف امتیازی که فصل گذشته بین ما و تیم دوم وجود داشت. ما اما آماده‌ایم، ما اینتر هستیم و مرتکب اشتباه نخواهیم شد.

وی افزود: علیرغم اینکه برخی بازیکنان‌مان در زمان‌های متفاوتی به ترکیب تیم اضافه شده‌اند، ما خیلی خوب کار می‌کنیم و همه ما تمام توان‌مان را به کار بسته‌ایم تا روی فرم و شکل ایده‌آل قرار بگیریم و به بهترین شکل ممکن فصل جدید را آغاز کنیم. هیچکدام از ما نمی‌خواهیم از برنامه عقب بمانیم.

هافبک ارمنستانی اینتر تصریح کرد: ما اینتر هستیم و در این باشگاه هدف این است که جام‌ها را بالای سر ببریم. اکنون، مانند یک سال پیش، همه می‌دانند که ما برای بردن دوباره اسکودتو خواهیم جنگید. به طور کلی می‌خواهیم بهتر از فصل گذشته کار کنیم. در لیگ قهرمانان هم هدف‌مان این است که پیشروی بیشتری داشته باشیم و بعد از آن جام جهانی باشگاه‌ها هم هست که زمان خواهیم داشت تا به آن فکر کنیم.

مخیتاریان 35 ساله همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا شما داخل رختکن همان حال و هوای یک سال پیش را حس می‌کنید و آیا همان اعتمادبه‌نفس در تیم دیده می‌شود؟»، گفت: البته که بله! من این را تضمین می‌کنم و به شما می‌گویم که سه ​​بازیکن جدیدی که به ترکیب ما اضافه شده‌اند، یعنی طارمی، زیلینسکی و مارتینس در طول فصل به تیم کمک خواهند کرد. آنها بسیار قوی هستند و به ما کمک خواهند کرد. نقطه قوت ما دقیقاً این است. تیمی که در آن همه فرصت بازی داشته باشند، شانس بیشتری برای برنده شدن در مسابقات دارد.

هافبک پیشین تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال و رُم در پایان خاطر نشان کرد: سیمونه اینزاگی اصرار دارد که ما باید برای نبرد آماده باشیم و اینکه بدون تلاش به جایی نمی‌رسیم. حق با اوست و راه دیگری برای کسب عنوان قهرمانی وجود ندارد. ما هم اینجا هستیم و بسیار باانگیزه کار را پیش می‌بریم.

انتهای پیام/