تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748132
شناسه : 3748132
تاریخ :
تیم درمان هلال‌احمر زنجان به کربلا اعزام شدند اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر این استان برای ارائه خدمات درمانی در درمانگاه تخصصی سطح ۲ به کربلا اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: تیم بهداشت و درمان هلال احمر استان برای ارائه خدمات درمانی در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر در عمود ۹۳۳ به کربلا در کشور عراق اعزام شدند.

وی تاکید کرد: این تیم متشکل از ۴۲ پزشک متخصص قلب، داخلی، اطفال، زنان، پزشک عمومی، پرستار، پیرا پزشک، تکنسین فوریت‌های پزشکی، ماما و نجاتگر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این تیم در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر این استان در عمود ۹۳۳ به صورت شبانه روزی تا پایان مراسم اربعین حسینی به زائران خدمات ارائه خواهند داد.

هاشمی خاطرنشان کرد: همه امکانات این درمانگاه توسط هلال احمر استان زنجان تدارک دیده شده و با ۱۰ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک دار و ترابری سبک و سنگین، تریلی و کامیونت در کشور عراق مستقر شده است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز ۵ تیم عملیاتی امداد به کشور عراق اعزام و تا پایان مراسم اربعین حسینی خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان امسال برای دومین سال متوالی به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شد.