تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3748130
شناسه : 3748130
تاریخ :
۳۱ مرداد؛روز در‌های باز دانشگاه امیرکبیر برای داوطلبان کنکور اقتصاد ایران: با برگزاری رویداد روز باز امیرکبیر، دانش آموزان در کنار خانواده‌هایشان با رشته‌های دانشگاهی و این دانشگاه آشنا می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، این رویداد با شعار «امیرکبیر؛ بهترین مسیر به آینده ای درخشان» در روز چهارشنبه 31 مرداد 1403 از ساعت 8:30 صبح برگزار خواهد شد.

این همایش با حضور دانش آموزان علاقمند به انتخاب رشته و دانشگاه به همراه خانواده‌های شان برای معرفی رشته‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

همچنین اساتید منتخب دانشکده‌ها برای معرفی رشته‌ها سخنرانی خواهند داشت و درکنار آن، از دانشکده‌های دانشگاه بازدید به عمل آمده و به سوالات داوطلبان پاسخ داده خواهد شد.

بعلاوه، در این همایش علاوه بر معرفی امکانات و تسهیلات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی این دانشگاه گزارشی از منابع معتبر آماری، مبنی بر میزان رضایت فارغ‌التحصیلان از رشته، اساتید و دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان خواهد شد.

عکس دسته جمعی یادگاری در سردر دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد است.

اداره استعدادهای درخشان و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری اداره روابط عمومی و اداره انجمن‌های علمی این دانشگاه همایشی با عنوان «روز باز امیرکبیر» برگزار می‌کند.

انتهای پیام/