تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3748119
شناسه : 3748119
تاریخ :
تقوی: کاظمی متوجه اشتباهش شد/ نگاه جدیدی به حکمش خواهیم داشت اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: کاظمی به هوادارانش علاقمند است و متوجه اشتباهش شد؛ وقتی ندامت وجود داشته باشد، می‌دانیم که با غیرت همیشگی می‌خواهد کنار تیم ملی بایستد و نگاه جدیدی به حکمش خواهیم داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی در خصوص جلسه با صابر کاظمی با وساطت فرهاد قائمی اظهار داشت: افتخار داشتم روز گذشته میزبان دو ستاره والیبال فرهاد قائمی و صابر کاظمی باشم. دلیل این ملاقات بیشتر این بود که دوست داشتیم این فرصت در اختیار صابر کاظمی دوست داشتنی، باغیرت و پرتلاش قرار گیرد که به روزهای خوبش برگردد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران ادامه داد: فرهاد قائمی صحبت‌هایی طی این چند روز با من داشت. او با تیم ملی خداحافظی کرد و از او خواستیم که دوباره به تیم ملی بازگردد و دوباره او را خط زدیم و دوباره وارد عرصه مربیگری شد. این فداکاری بسیار ارزشمند است و باید از همه کسانی که برای والیبال زحمت می‌کشند تشکر کنم. قائمی بین کمک به تیم نوجوانان و بازی در یک تیم لیگ برتری و منافع مالی که قابل مقایسه نیست، کمک به تیم ملی را انتخاب کرد و این یک ارزش است.

تقوی با تاکید بر این که همان طور که برابر ضدارزش ها و تخلفات می ایستند باید ارزش ها را هم بیان کنند، تصریح کرد: فدراسیون والیبال را کنار بگذارید چون موظف به خدمت هستیم اما مردم اهمیت دارند. امروز که با صابر صحبت کردم همان صابر دوست داشتنی سال 1400 در تیم ملی بود و خوشحال شدم که متوجه شد مسیر درست چیست.

وی درباره مسیر درست توضیح داد: والیبال برای مردم است و بازیکن باید برای مردم بازی کند. شما ارزشمندترین وسیله را هم داشته باشید وقتی به درد شما نخورد آن را کنار می‌گذارید و ارزشمندترین فرد هم وقتی به قواعد پایبند نباشد از او استفاده نمی‌کنید. صابر کاظمی یک سرمایه است و مسلما به دنبال فرصت سوزی نیستیم. مردم ترکمن صحرا در این چند روز احساساتشان جریحه دار شد و به شکل‌های مختلف این احساسات را که برخی خوشایند و برخی ناخوشایند بود بروز دادند. من به آن ها حق می‌دهم چون صابر را دوست دارند اما همه از قلبشان والیبال را بیشتر از صابر دوست دارند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با مثبت ارزیابی کردن جلسه با صابر کاظمی گفت: فکر می‌کنم حضورش اتفاق خوبی بود و قول دادیم در اولین فرصت جلسه استیناف برگزار شود و درباره او تجدیدنظر کنیم. در واقع جریمه صابر از طرف فدراسیون نیست و او باید از مردم و هواداران عذرخواهی کند. وویسی را از یک هوادار که از باخت تیم ملی ناراحت بود برای صابر پخش کردم و او قبل از من بغض کرد. این نشان می‌دهد که به هوادارانش علاقمند است و متوجه اشتباهش شد و وقتی ندامت وجود داشته باشد می‌دانیم که با غیرت همیشگی می‌خواهد کنار تیم ملی بایستد و نگاه جدیدی به حکمش خواهیم داشت.

تقوی عنوان کرد: برای اولین بار در تاریخ والیبال کشور تیم ملی بزرگسالان با 10 باخت از 12 مسابقه به کشور بازگشت اما به دلیل حضورشان در تیم ملی 10 درصد قراردادهایشان را بخشیدیم و این موضوع را به مقام آوردن منوط نکردیم. به بازیکنانی که احتمال می‌دادند تیم ملی نتیجه نگیرد اما در تیم حاضر شدند و برابر هجمه‌ها ایستادند پاداش دادیم به همان میزان باید اگر بازیکنی به تیم ملی نیامده جزا در نظر بگیریم. شاید در گذشته تناسب جزا و پاداش را رعایت نکردیم اما در این دوره این تناسب را رعایت خواهیم کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: صابر کاظمی باغیرت که با دماغ شکسته بازی کرد باید پاداش دریافت می‌کرد و حال که به تیم ملی نیامد باید با او برخورد می‌کردیم رعایت این توازن در بازیکنان ایجاد توقع بی جا نمی‌کند.  

انتهای پیام/