تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748112
شناسه : 3748112
تاریخ :
دانشگاه‌ها و مدارس بوشهر در حوزه جوانی جمعیت فرهنگ‌سازی کنند اقتصاد ایران: بوشهر - استاندار بوشهر گفت: دانشگاه‌ها و مدارس باید در حوزه جوانی جمعیت و فرهنگ سازی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند و در تقبیح فرهنگ طلاق گام بردارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست تجلیل از فعالان طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر اظهار کرد: استفاده از مشوق‌های قانونی طرح جوانی جمعیت باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد و هیچ گونه اهمالی در این راستا پذیرفتنی نیست.

وی خواستار ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر شد و افزود: نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ها و مسئولان و سایر افراد تأثیرگذار در این عرصه ورود کرده تا شاهد اجرای بهتر این طرح باشیم.

استاندار بوشهر خواستار ورود مؤثر مدارس و مراکز آموزش عالی در طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر شد و گفت: دانشگاه‌ها و مدارس باید در حوزه جوانی جمعیت و فرهنگ سازی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند و در تقبیح فرهنگ طلاق گام بردارند.

محمدی زاده با انتقاد از شیوه تربیتی برخی خانواده‌ها که منجر به تنبل شدن فرزندان می‌شود خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که فرزندان و آینده سازان کشور، از رفتارهای تجملاتی فاصله بگیرند و به سمت تحصیل و کار و تلاش بروند و کم کار نشوند.

وی اضافه کرد: بدون تردید، نوجوانانی که تنبل شده و فعالیت و جنب و جوش ندارند، در بزرگسالی نمی‌توانند با مشکلات و سختی‌ها بجنگند و با کوچک‌ترین ناملایمتی، تسلیم می‌شوند.

در این آئین، از مدیران و رسانه‌های فعال در حوزه جوانی جمعیت در استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.