تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748111
شناسه : 3748111
تاریخ :
رسانه ها بازوی حمایتی دستگاه های تصمیم ساز و خدمات رسان هستند اقتصاد ایران: اسلامشهر- رییس شورای شهرستان اسلامشهر گفت: رسانه ها بازوی حمایتی دستگاه های تصمیم ساز و خدمات رسان هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه خوارزمشاهی صبح چهارشنبه در نشست صمیمانه با جمعی از فعالان رسانه‌ای اسلامشهر گفت: جایگاه خبرنگار مهم است چرا که رسانه‌ها مسئولین را به تلاش بیشتر سوق می‌دهند.

رئیس شورای شهرستان اسلامشهر افزود: قطعاً انتقاد سازنده، کمک کننده و راه گشا است، چرا که رسانه‌ها در راستای وظایف خطیر اطلاع رسانی می‌توانند با گوشزد نقاط ضعف و کاستی‌ها به رشد مضاعف کمک کنند.

خوارزمشاهی با اشاره به نشست قبل شورای شهرستان اسلامشهر با حضور پیمان فلسفی نماینده مجلس و بررسی چالش‌های حوزه کشاورزی و دامپروری این منطقه گفت: این نشست بازتاب بسیار ارزشمندی داشت، به طوری که نماینده مجلس به نکات زیادی در رابطه با چالش‌های تولید و کشاورزی واقف شد، که می‌تواند در سیاست گذاری و حتی قانونگذاری در حوزه حمایت از تولید و کشاورزی بهره جست.

وی همچنین همچنین کارکردهای شورای شهرستان را بسیار با اهمیت دانست و افزود: بایستی شهرستان اسلامشهر بیش از گذشته از ظرفیت‌های این شورا منتفع شود.