تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3748079
شناسه : 3748079
تاریخ :
حمایت از «رئیس‌جمهور» امری عرفی و عقلی است اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان حمایت از رئیس جمهور را امری عرفی و عقلی دانست و گفت: باید از رئیس جمهور حمایت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد مشورتی پزشکیان در استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به روی کار آمدن دولت جدید و معرفی کابینه، تاکید کرد: حمایت از رئیس‌جمهور، امری عرفی و عقلی است.

وی با بیان اینکه باید از رئیس جمهور حمایت کرد، افزود: اینکه گفته شود «چون با ترکیب کابینه پیشنهادی موافق نیستیم، از رئیس‌جمهور حمایت نمی‌کنیم» جای تأمل دارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به حواشی روزهای اخیر به خصوص در فضای مجازی تاکید کرد: می‌توان در طول اجرای یک برنامه، نواقص آن‌را نیز اصلاح کرد.

مطیعی در ادامه ضمن بیان اینکه «کمبود آب» مسأله تمام استان سمنان است، گفت: همه استان باید برای رفع مشکل آب، متفق‌القول باشند و از همه ظرفیت‌ها بهره گیری کرد.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت‌های درون استان سمنان نیز شد و بیان کرد: باید مدلی برای استفاده از نیروهای بومیِ تمام شهرستان‌ها در سطح استان طراحی کنیم زیرا در گذشته برخی مدیران غیربومی از استان سمنان بعنوان سکوی پرش استفاده کردند.